Біологія, 6-А клас 16.03.2020 р.
Тема уроку: Папороті. Лабораторне дослідження № 12: будова папоротей.
Завдання:Опрацюй п.37.
Виконай лабораторне дослідження № 12: будова папоротей (в зошитах з друкованою основою)
.Прогляньте урок Папороті
Пропоную відео Мохи, плауни, хвощі, папороті
Прослухайте запис пісні
Біологія, 6-А клас 18.03.2020 р.
Тема
уроку: Хвощі, плауни. Практична робота
№ 3: порівняння будови мохів, папоротей
та покритонасінних ( квіткових ) рослин.
Завдання:
1.Опрацюй
п.35-36.
2.Виконай:
практичну роботу № 3: порівняння будови
мохів, папоротей та покритонасінних (
квіткових ) рослин .
3.Вияви
в тексті помилки, які стосуються
характеристики мохів.
1)У
життєвому циклі мохів домінує нестатеве
покоління (спорофіт).
2)Статеве
покоління (гаметофіт) являє собою
листкоподібний талом, який має стебло,
листки, квітку.
3)Коренів
не мають.
4)Статеві
органи багатоклітинні.
5)Спори
утворюються в спорангіях.
6)Спорофіт
не пов’язаний з гаметофітом.
7)Запліднення
пов’язане з водою.
8)Серед
мохів багато здерев’янілих форм.
9)Багато
видів мохів ростуть на корі дерев або
у воді.
4.Дай
відповіді:
— «Дно
долини набухло від води, що просочила
густий мох. Вона цвіркала з-під мокасинів,
і щоразу, коли він одривав ногу, мокрий
мох чвакав, неохоче відпускаючи свою
здобич. Він ішов слідами товариша від
болітця до болітця, намагаючись ставати
на каменюки, що витикались острівцями
серед зеленого моху» (Джек Лондон «Любов
до життя»). Які найголовніші особливості
мохів відображені автором у цьому
фрагменті?
—
У
торф’яних болотах знаходять рештки
доісторичної людини, предмети її ужитку,
а також пилок дерев і кущів, спори мохів
і папоротей. У Німеччині, в одному з
баварських боліт, було знайдено
середньовічного лицаря в обладунках,
а в Австрії на глибині 1,2 м виявлено
рештки брусованої дороги з колод,
прокладеної ще римлянами. Чому ж тварини,
трупи людей і навіть деревина не
розклалися?
Перегляньте презентацію з теми "Хвощі, плауни".
Перегляньте відеоурок по даній темі
Тема уроку: Голонасінні. Лабораторне дослідження № 13. Будова пагонів і шишок хвойних рослин.
Тема уроку: Покритонасінні (Квіткові)
Біологія, 6-А клас 30.03.2020 р.
Тема уроку: Голонасінні. Лабораторне дослідження № 13. Будова пагонів і шишок хвойних рослин.
1.Опрацювати п.39-40.
2 .Опрацюй презентацію.
3.Переглянь відео урок
4.Виконати лабораторне дослідження № 13.
Біологія, 6-А клас 01.04.2020 р.
Тема уроку: Покритонасінні (Квіткові)
1.Опрацювати п.41.
2 .Переглянь презентацію.
Біологія, 6-А клас 06.04.2020 р.
Тема уроку: Екологічні групи рослин (за відношенням до
світла, води температури). Життєві форми рослин.
1.Опрацювати п.61.
3.Дай відповідь на питання на ст. 258.
Біологія, 6-А клас 08.04.2020 р.
Тема уроку: Практична робота №3. Порівняння будови мохів,
папоротей та покритонасінних (квіткових) рослин.
1.Повторити п. 34, 37, 41.
2 .Виконати в зошитах з друкованою основою практичну
роботу «Порівняння будови мохів,
папоротей та покритонасінних (квіткових) рослин».
Біологія, 6-А клас
13.04.2020 р.
Тема уроку: Міні-проект «Значення рослин для існування
життя на планеті Земля», «Значення рослин для людини».
1.Повторити п. 34-37 і
41.
2 .Виконати в зошитах з друкованою основою міні-проект
«Значення рослин для існування життя на планеті Земля», або «Значення рослин
для людини».
Біологія, 6-А клас 15.04.2020 р.
Тема уроку: Рослинні угруповання. Практична робота №4.
Вибір видів кімнатних рослин для вирощування в певних умовах.
1.Повторити п. 26.
2 .Виконати в зошитах з друкованою основою практичну
роботу Вибір видів кімнатних рослин для
вирощування в певних умовах.
3.Перегляньте відео урок https://www.youtube.com/watch?v=d-hrMGU3TEk та
презентацію https://naurok.com.ua/prezentaciya-roslinni-ugrupovannya-107374.html
4.По закінченню карантину принести в школу вирощену
квітку (що садили ще взимку).
Біологія, 6-А клас
22.04.2020 р.
Тема уроку: Особливості живлення, життєдіяльності та
будови грибів: грибна клітина, грибниця, плодове тіло.
1.Опрацювати п. 52.
3.Дайте відповідь на запитання для самоконтролю на ст.222.
Біологія, 6-А клас 27.04.2020 р.
Тема уроку: Розмноження та поширення грибів.
1.Опрацювати п. 52.
2 .Перегляньте презентацію https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-biologi-6-klas-rozmnozhennya-ta-poshirennya-gribiv-169418.html
3.Дайте відповідь на запитання для самоконтролю.
Біологія, 6-А клас 29.04.2020 р.
Тема уроку: Групи грибів: симбіотичні, мікоризо утворюючі
шапинкові гриби. Лабораторне дослідження №14 Будова шапинкових грибів.
1.Опрацювати п. 54.
2 .Виконати лабораторне дослідження №14 Будова шапинкових
грибів. Інструкція за посиланням biologia19630502.blogspot.com (сторінка «Відео для проведення уроків біології у 6
класі», «Шапинкові гриби».
Біологія, 6-А клас 04.05.2020 р.
Тема уроку: Практична робота № 5.Розпізнавання їстівних
та отруйних грибів своєї місцевості.
1.Повторити п. 54.
2 . Виконати практичну роботу №5 Розпізнавання їстівних та отруйних грибів
своєї місцевості.
Інструкція за посиланням https://naurok.com.ua/urok-praktichna-robota-rozpiznavannya-stivnih-ta-otruynih-gribiv-svoe-miscevosti-62385.html
Біологія, 6-А клас 06.05.2020 р.
Тема уроку: Сапротрофні цвілеві гриби, дріжджі.
1.Опрацювати п. 53.
3.Дайте відповідь на питання після п. 53.
Біологія, 6-А клас 08.05.2020 р.
Тема уроку: Паразитичні гриби ( на прикладі трутовиків і
збудників мікозів людини).
1.Опрацювати п. 55.
3.Дайте відповідь на питання після п. 55.
Біологія, 6-А клас 13.05.2020 р.
Тема уроку: Лишайники.
1.Опрацювати п. 56.
3.Дайте відповідь на питання після п. 56.
Біологія, 6-А клас
18.05.2020 р.
Тема уроку: Значення грибів у природі та житті людини.
Міні-проект «Вирощування грибів у спеціальних господарствах».
1.Повторити п. 52-56.
3.Зробіть міні-проект «Вирощування грибів у спеціальних
господарствах».
Біологія, 6-А клас 20.05.2020 р.
Тема уроку: Узагальнення знань з теми «Гриби».
1. Повторити п. 52-56.
Біологія, 6-А клас 25.05.2020 р.
Тема уроку: Будова та життєдіяльність організмів.
1.Повторити п. 1-14.
Біологія, 6-А клас 27.05.2020 р.
Тема уроку: Будова та життєдіяльність організмів.
Віртуальна екскурсія «Різноманітність рослин своєї місцевості».
1.Використовуючи інтернет ресурси здійснити віртуальну
екскурсію «Різноманітність рослин своєї місцевості».
Немає коментарів:
Дописати коментар